Hanketietokanta vs. Minun valintani
RPT SMART -järjestelmässä "Minun valintani" -osio ja "Hanketietokanta" eroavat toisistaan pääasiassa niiden tarjoaman tiedon ja käyttötarkoituksen osalta. Seuraavaksi selitetään eroja näiden kahden välillä.
Hanketietokanta
- Laajuus
Hanketietokanta sisältää kaikki käyttäjän profiiliin liittyvät hankkeet. Se on laaja tietokanta, joka tarjoaa kattavan näkymän kaikkiin käyttäjän hankkeisiin. - Aikarajaus
Hanketietokannassa tiedot näytetään yleensä takautuvasti, esimerkiksi viimeisen vuoden ajalta. - Yleisnäkymä
Hanketietokannassa käyttäjä näkee kaikki hankkeet, yritykset, kontaktit ja tarjouspyynnöt, jotka liittyvät hänen profiiliinsa. Tämä osio tarjoaa yleiskatsauksen kaikkeen, mitä profiili sisältää. - Yhtenäisyys
Hanketietokannan sisältö on sama yrityksen kaikille käyttäjille, riippumatta heidän profiilinsa yksityiskohdista tai laajuudesta.
Minun valintani
- Personointi
"Minun valintani" -osio sisältää käyttäjän itse luomien suodattimien perusteella suodatettua tietoa. Tämä tekee siitä henkilökohtaisemman ja räätälöidymmän. - Omat hankkeet
Tässä osiossa käyttäjä näkee vain ne hankkeet, jotka ovat läpäisseet hänen asettamansa suodattimet. - Omat yritykset ja kontaktit
Käyttäjä voi seurata tiettyjä yrityksiä ja kontakteja, jotka hän on itse valinnut tai jotka ovat nousseet esiin "Omat hankkeet" -osiossa. - Käytännöllisyys
"Minun valintani" -osio toimii kuin henkilökohtainen puhelinluettelo tai toimintalista, joka sisältää vain ne asiat, jotka ovat erityisen relevantteja käyttäjälle. - Omat tiedostot
Käyttäjä voi tallentaa ja hallinnoida omia tiedostojaan tässä osiossa, mikä lisää osion henkilökohtaisuutta ja käytännöllisyyttä.
Yhteenvetona voidaan sanoa, että "Hanketietokanta" tarjoaa laajan ja yleisen näkymän kaikkiin profiiliin liittyviin asioihin, kun taas "Minun valintani" on enemmän käyttäjän omien preferenssien mukaan muokattavissa ja keskittyy henkilökohtaisesti relevanteihin hankkeisiin.
Katso esittely
Oletko uusi asiakas tai haluatko vain kerrata, miten RPT SMART toimii? Täältä löydät kattavan esittelyn työkalusta.
Avaa video uuteen ikkunaan >>
(Videon kesto 3:32 minuuttia.)
RPT SMART
Tutustu tarkemmin RPT SMARTiin. Katso video, jossa käydään läpi samat asiat kuin verkkokoulutuksessa.
Avaa video uuteen ikkunaan >>
(Videon kesto 53:02 minuuttia.)
Uusi päivitys
Tutustu SMARTin uusin toimintoihin!
Avaa video uuteen ikkunaan >>
(Videon kesto 2:57 minuuttia.)
Yrityshaku
Voit tehdä tarkkoja ja kohdennettuja hakuja, jotka tukevat liiketoiminnan päätöksentekoa.
Avaa video uuteen ikkunaan >>
Tallennetut haut
Löydä sinulle tärkeimmät projektit tekemällä tallennettuna hakuja eri kategorioiden mukaan. Näin helpotat työtäsi.
Avaa video uuteen ikkunaan >>
Kilpailutus
Tehosta työtäsi - luo suodatin suorien tarjouspyyntöjen seurantaan.
Avaa video uuteen ikkunaan >>
Yritysanalyysi
Tässä näytämme, miten yritysanalyysi tehdään RPT SMART -palvelussa.
Avaa video uuteen ikkunaan >>
Vastuuhenkilö
Valitse projektille vastuuhenkilö. Tässä kerromme miten.
Avaa video uuteen ikkunaan >>
Muistiinpanot
Tee muistiinpanoja ja luo tehtäviä RPT SMARTissa.
Avaa video uuteen ikkunaan >>
Ranking-lista
Tässä näytämme, miten voit tehdä ranking-listan RPT SMART -palvelussa.
Avaa video uuteen ikkunaan >>
Rakennusalan myynnin ja markkinoinnin ratkaisuopas
Keräsimme yhteen rakennusalan kiperimmät bisneshaasteet tiedonkeruusta myyntiin ja markkinointiin, ja esittelemme niihin ratkaisut.
Lataa opas täältä
UKK
Löydä vastaukset usein esitettyihin kysymyksiin SMARTista, integroinneista, vanhoista alustoista ja paljon muuta.
Korvataanko FaktaNet Live RPT SMARTilla?
Kyllä, vanhat alustamme tullaan sulkemaan ja kaikkien asiakkaidemme tulee siirtyä RPT SMARTiin.
Milloin vanhat alustat suljetaan?
Meillä ei ole tällä hetkellä tarkkaa päivämäärää, mutta emme voi taata palvelun olevan aktiivisena enää vuoden 2023 jälkeen.
Mitä minun tulee tehdä aloittaakseni RPT SMARTin käytön?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin kerromme lisää, miten pääsette käyttämään RPT SMARTia.
Kuinka paljon siirtyminen RPT SMARTiin maksaa?
Hinta riippuu nykyisistä valinnoista ja tilauksen sisällöstä, joten suosittelemme, että otat meihin yhteyttä, niin kerromme lisää.
Voiko tiedot siirtää CRM-järjestelmäämme?
Voimmeko siirtää tallentamamme tiedot ja muistiinpanomme vanhalta alustalta?
Kyllä, voimme siirtää historian RPT SMARTiin.
Ovatko kirjautumistiedot samat kuin aiemmassa palvelussa?
Ei, tarvitset uuden kirjautumisen – ota yhteyttä meihin, niin autamme sinua tämän kanssa.
Onko RPT SMARTin käyttö mobiililaitteella lisämaksullista?
Ei ole, se sisältyy nykyiseen SMART-pakettiisi.
Voiko RPT SMARTia käyttää useissa maissa?
Kyllä, Byggfakta SMART on saatavilla kaikissa Pohjoismaissa.
Onko tietoja saatavana muilla kielillä kuin suomeksi?
Kyllä, voit vaihtaa kielen RPT SMARTin toiminnoissa, mutta itse projektitiedot ovat Suomessa suomeksi.